Noi inceputuri.



 Buna tuturor! Luiza din nou, si, avand in vedere ca aproape mi-am umplut caietul de schite in totalitate, ma gandeam sa va arat unele din ultimele mele desene, ca si cand v-as lasa sa "trageti cu ochiul" pana cand (sper) voi filma un sketchbook tour.

Am incercat multe lucruri in acest caiet, si sunt super fericita ca nu am decis sa desenez intr-un singur stil, avand in vedere ca abia stiu cum sa desenez corpuri, deci daca as fi avut un stil anume, asta ar fi facut totul cu mult mai dificil.

De asemenea inainte de a va arata desenele as vrea sa adaug ca am folosit un caiet de schite de la Canson.

Si inca ceva, vreau sa tineti minte ca inca am multe de invatat, nu sunt un artist profesional sub nici o forma. Deci va rog sa nu ma judecati daca desenele mele nu arata perfect!

Ador din tot sufletul acest desen, plus ca a aparut pe pagina principala pe Drawing Amino, yaay! Imi pare asa bine, am muncit mult la el si chiar a meritat, ador cum a iesit fardul de ochi. (chiar daca nu se vede asa bine in poza).



Acesta este oc-ul meu Quinn Aviana. Arata asa dragut si simplu! Ii ador coronita de flori. 👑



  Iar ultimul desen e doar o fata random care seamana surprinzator de mult cu Velma din Scooby Doo, dar cu par albastru. Nu pot sa spun ca nu imi place mult cum arata, Velma a fost mereu favorita mea! 




Ei bine, asta e tot pentru azi, stiu ca nu sunt multe desene dar nu am facut prea multe poze, sper sa ne vedem curand! Si cu un nou caiet de schite. :)



~Keep on drawing~

~Luiza~

Comentarii