Materialele mele de arta



Buna tuturor! Azi va voi arata materialele mele de arta... deci... hai s-o facem!
(Imi pare rau, sunt varza la introduceri)

1. Penarul meu

Ei bine, acesta este penarul meu, si aici imi tin toate creioanele\creioanele colorate si linerele in el. De asemenea ii ador modelul!


2. Materiale pentru schite

Asa cum am spus, in penarul meu poti gasi diferite materiale pentru schite si lineart..
Inainte de toate, aici sunt niste creioane de diferite tipuri! HB, 2B, 3B, 6B, 8B,4B, B etc.


 Linere

Nu am idee ce marime e unul din ele, din pacate..


 Un pix cu gel

Un simplu pix cu gel, e albastru, e dragut.


 Blending stick 


Am acest blender dintr-un set de schite.. Il folosesc uneori, dar face un sunet super nasol si ma sacaie teribil :\



 Mai multe creioaneeeeeeeeeee!


 Un marker permanent obisnuit

   Yep.


O carioca alba

Din pacate nu am gasit un pix cu gel alb (jelly roll), dar, macar am aceasta carioca care e ca un marker cu vopsea combinat cu o carioca obisnuita lmao.



3. Materiale pentru colorat

In continuare, dupa cum puteti vedea, aici sunt materialele mele pentru colorat. 

Aici sunt creioanele mele de grafit. Primele sunt de la Koh-I-Noor si urmatoarele de la Cretacolor




Aici sunt markerele mele pe baza de alcool de la Spectrum Noir, in nuante pastel. Sunt probabil preferatele mele din toate materialele pe care le am.





4. Accesorii 

Acestea sunt ascutitorile mele. Preferatul meu e cel in forma de lamaie :)


Prima radiera e modelabila, celalalte sunt radiere obisnuite.


5. Carioci cu varf de pensula

Acestea sunt cariocile mele cu varf de pensula, le-am primit de la mama, si le ador! Din nou, niste materiale ieftine dar foarte bune.


6. Materiale pentru pictura

Aici sunt niste acrilice, acuarele, si pensule, nu prea imi place mie sa pictez, dar inca invat diferite tehnici :)



7. Pasteluri

Acestea sunt niste pasteluri de ulei, si le-am primit de la draga mea sora <3
Mersiii sisssssssssss



Ei bine, asta e tot pentru postarea de azi, sunt foarte fericita cu ce materiale am, si sper ca in viitor colectia mea sa creasca din ce in ce mai mult! xD

Sper ca ti-a placut aceasta postare, si veti vedea mai multe postari in viitor, pentru ca nu mai vreau sa fiu o lenesa si sa postez saptamanal pe acest blog. 

Imi pare rau pentru postarea lunga, uitati inca o poza random pe care am sa o las aici, pentru voi.
Paaaaaaaaaaaaa iubitorii mei de artaaaaaaaaaaaaa

(cand lucrezi la un desen digital si iti dai seama ca lucrai pe stratul gresit)

By Bianca

Comentarii