Desenele mele desenate cu tableta grafică

Hei salut, art lovers! În postarea de astăzi vă voi arăta desenele mele făcute cu frumoasa mea Tabletă Wacom pe care am primit-o de la minunatul meu unchi. (Vă rog, vizitați-i site-ul despre design interior).

Deeci, aici e prima dată când am încercat tableta, nu e cel mai bun desen al meu, dar nu a fost un proiect serios sau ceva, am încercat doar să mă obișnuiesc cu tableta.



Oook, aceasta este o fată care plânge în pădure lol. Pur și simplu nu mi-au ieșit ochii și i-am făcut închiși, mi se părea mult mai ușor. E amuzant cum noi, artiștii, improvizăm atunci când nu știm cum să desenăm ceva. Gen "trucul" de a desena oamenii cu mâinile în spate, pentru că nu știm să desenăm mâini, lol. Background-ul e doar o poză pe care am găsit-o pe Google și am blurat-o, dacă vă întrebați.



Aceasta este o fată roșcată drăguță. Modul în care am colorat-o îmi amintește de Phineas și Ferb, hehe. În fine, în acest desen am încercat un stil mai cartoony, și, mi-a ieșit mai bine decât mă așteptam.



Următorul desen e un portret foarte colorat, DOAR colorat de mine. Lineart-ul e făcut de o artistă foarte bună de pe Facebook numită Sasha. Îmi place mult cum a ieșit, felul în care culorile s-au amestecat în ochii ei e partea mea preferată.



Ok, acest desen nu e preferatul meu... e ok, presupun. NU E PERFECT, dar, trebuie să recunosc că am fost destul de fericită de cum a ieșit când l-am terminat. Dar acum nu sunt prea impresionată... DE FAPT, am făcut desene mai bune ca ăsta, ok? Lol, trebuie să mă calmez.



Șii, ultimul dar nu cel din urmă este un fan-art pentru Marina And The Diamonds, una din cântărețele mele preferate, și, nu arată chiar la fel, dar e drăguț.




Ei bine, asta e tot pentru această postare, destul de scurtă, dar sper că v-a plăcut, după părerea mea, e destul de plictisitoare, pentru că nu am multe desene făcute cu tableta mea grafică, dar sper să fac mai multe în viitorul apropiat.

Din nou, sper că v-a plăcut, și vă voi vedea în curând, și nu uitați, nu vă lăsați de pasiunile voastre (arta, în cazul nostru)!

P.s.: Vă rog, dacă vreți să postați desenele mele undeva, (vă rog) să îmi dați credit.

Șiii, vă voi lăsa cu pisica mea frumoasă, Bizu :D



Pa-paaaaa

By Bianca

Comentarii